Magento service en ondersteuning features

Service en ondersteuning

Service en ondersteuning features magento

Vergroot uw klant tevredenheid met de self-service en backend tools uit Magento. Klanten kunnen hun orders status bekijken en kunnen tracking informatie krijgen direct op de website. Ook kunnen zij vragen stellen via het contact formulier.

Call center medewerkers hebben niet alleen toegang tot account informatie , zij kunnen ook producten in het winkelwagentje en de wenslijsten zien. Zo kunnen zij gericht vragen beantwoorden en orders plaatsen voor klanten via het call center dashboard.

Alle features op een rij:
Klanten service opties geïntegreerd in backoffice.
Contact formulier geïntegreerd in frontend.
Veel informatie mogelijkheden op klanten accounts.
Order historie met status updates.
Order track & trace vanaf klanten account.
Wachtwoord vergeten e-mailfunctie.
Email functie voor account en orderwijzigingen.
Aanpasbare emailtemplates.


Member of W3C Sites dot com Valid XHTML 1.0 Transitional Valide CSS! This website is ACAP-enabled Magento Blog
© LaucaConsultancy 2017